Predao sam upit za električnu stanicu za automobil i brzo su me povezali s izvođačem u blizini. Punionica je već u garaži i puno mnogo brže od običnog kabela. Zadovoljan skroz, preporučujem svima koji traže brze i kvalitetne izvođače.
Tražio sam punjač na internetu za moj el. auto i naišao sam na Trebam.hr. Dvije tvrtke su me odmah kontaktirale i dobio sam nekoliko dobrih savjeta kako i što kupiti. Mislim da sam na kraju dobro odlučio.
Preko vaše stranice sam zatražila instalaciju električne punionice za e-auto. Brzo su mi odgovorili, ali je vrijeme čekanja za montažu bilo malo dulje nego što sam očekivala. Iskrena hvala ekipi Trebam.hr na pomoći!
Pri kupnji električnog vozila dobijete standardni kabel za punjenje koji možete koristiti s uobičajenom kućnom utičnicom. Međutim, punjenje pomoću tog kabla obično je znatno sporije i možda neće biti dovoljno za vaše dnevne potrebe. Na primjer, sa standardnim kabelom punjenje može trajati 12 sati ili više. Sa stanicom za punjenje možete napuniti svoje vozilo puno brže, za otprilike 3-6 sati, ovisno o modelu vozila i kapacitetu baterije.
Standardni punjači obično nude snagu od 3,7 kW do 22 kW. Snaga punjača koja vam je potrebna ovisi o nekoliko faktora, prije svega morate uzeti u obzir postojeće električne uvjete u objektu. Ako imate jednofazni priključak s 32A osiguračem, najbolji izbor je punjač od 7,4 kW koji će napuniti bateriju od 60 kWh za otprilike 8 sati. Za vlasnike s trofaznim priključkom i 16A osiguračima prikladan izbor je 11 kW punjač kojim možete napuniti bateriju od 60 kWh za oko 5 sati. Ako je vaš dom opremljen trofaznim priključkom i 32A osiguračima, možete odabrati 22 kW punjač koji će istu bateriju napuniti za otprilike 90 minuta.
Trofazni priključak za instalaciju punionice nije nužan, ali je preporučljiv. Većina električnih vozila na tržištu trenutno koristi jednofazno punjenje, ali će se to zbog brzog razvoja tehnologije i baterija gotovo sigurno promijeniti u budućnosti. S trofaznim priključkom bit ćete spremni za buduće promjene i izbjeći dodatne troškove pri kupnji novog električnog automobila.
Za postavljanje kućne punionice za električna vozila u Hrvatskoj obično nije potrebno pribaviti posebna odobrenja ili dozvole, jer se takve stanice priključuju izravno na postojeću kućnu mrežu korisnika.
Instalacija punionice za električna vozila zahtijeva intervenciju u električnu mrežu, što zahtijeva znanje i vještine iz područja elektroinstalacija, stoga se preporučuje da instalaciju prepustite stručnjaku.
U garaži u kući imam trofaznu utičnicu... Vlasnik sam Volvo xc 40 PHEV (.godište) baterija 11 kw, ... imam i monofaznu utičnicu pa me zanima može li se i vrijedi li raditi priključak za trofaznu ili monofaznu utičnicu? Da li je dovoljno imati samo pretvarač- punjač ili trebam kućnu stanicu za punjenje ?
trebao bi ponudu za dva punjača za kuću koja se renovira u Velikoj Gorici. Molim Vas cijenu punjača sa kabelom i cijenu montaže punjača i koja je garancija. Punjači bi išli na prednji zid kuće između ova dva donja prozora jer će biti betonirano dvorište i tu će biti parkirna mjesta. Od lokacije punjača do ormara ima cca. 10 metara i treba se probušiti ovaj vanjski zid (cigla) i jedan unutarnji (knauf) Kuća ima zakupljeno cca. 13kW i solare od 10kW, da li je to dovoljno za punjač i može li se punjač spojiti sa solarima? Da li osigurač za punjač idu u moj razvodni ormar ili stavljate posebni ormar (knauf je zid)?