SP Service j.d.o.o.

Cestica
Servisi za čišćenje
Obrazac možete ispuniti u 1 minuti! Korak 1/2

Drugi izvođači u blizini mjesta Cestica

Druge usluge u Varaždinu i okolici

Nedavni upiti

Čišćenje apartmana

  • Učestalost: Generalno čišćenje
  • Površina prostora: 400 m2

Potrebno je temeljito čišćenje i brisanje isključivo prašine svih prostorija u novoizgrađenoj kući sačinjenoj od 4 apartmana i 2 pomoćne prostorije, uoči useljenja tj namještanja.

Čišćenje apartmana

  • Učestalost: Jednom dnevno
  • Površina prostora: 170 m2

Postovami trebam cistacicu za ciscenje 3 apartmana u centru grada tijekom cijele godine. Prosjecno ispada oko 70 ciscenja po apartmanu dakle - ciscenja godisnje.

Čišćenje poslovnih prostora

  • Učestalost: Jednom tjedno
  • Tip poslovnog prostora: Stambena zgrada (stubišta)
  • Površina prostora: 1000 m2

Molim ponudu za čišćenje stubišta nebodera od 12 katova sa 77 stanara.

Čišćenje apartmana

  • Učestalost: Jednom tjedno
  • Površina prostora: 400 m2

smjena subotom od 10 moguće čistiti; do 16 treba biti završeno

Čišćenje poslovnih prostora

  • Učestalost: Jednom tjedno
  • Tip poslovnog prostora: Stambena zgrada (stubišta)
  • Površina prostora: 100 m2

Treba mi čišćenje stambene zgrade jednom tjedno + čišćenje prilaza zgradi i dvorište.

Čišćenje apartmana

  • Učestalost: Jednom dnevno
  • Površina prostora: 150 m2

Čišćenje apartmana

  • Učestalost: Dvaput mjesečno
  • Površina prostora: 70 m2

Čišćenje poslovnih prostora

  • Učestalost: Jednom tjedno
  • Tip poslovnog prostora: Stambena zgrada (stubišta)
  • Površina prostora: 15 m2

molim kontakt putem emaila

Čišćenje apartmana

  • Učestalost: Generalno čišćenje
  • Površina prostora: 33 m2

Čišćenje poslovnih prostora

  • Učestalost: Jednom tjedno
  • Tip poslovnog prostora: Ured
  • Površina prostora: 130 m2

Molimo ponude za čišćenje 2x tjedno (u padajućem izborniku nije bilo te opcije za odabir). Poslovni prostor površine cca m2 na Jaruščici u prizemlju zgrade. Ima 3 mala toaleta (svaki površine cca. 2.5-3 m2). U čišćenje bi trebalo biti uključeno: čišćenje ureda i uredskih prostora, detaljno čišćenje i dezinfekcija toaleta, brisanje svih vertikalnih površina (stolova, ormarića, itd. - ukupno ima 7 radnih stolova + ormarići) od prašine i ostalih zaprljanja, pospremanje male čajne kuhinje (brisanje površina i ponekad spremanje suđa u perilicu + vađenje istog), nadopuna higijenskog papira i sapuna u toaletima, brisanje kvaka i packi po vratima. Na podu su pličice s podnim grijanjem pa bi čišćenje uključivalo usisavanje i pranje podova po potrebi (ne nužno u svakom dolasku). Pranje staklenih površina (izloga) 1x mjesečno ili po dogovoru. Idealno bi bilo ako servis nudi uslugu ugradnje dispenzera (držača) za potrošne kupaonske materijale te ako ima opciju prodaje potrošnih higijenskih materijala (wc papir, sapun, ručnici za ruke, detrdženti, itd.). Mjesečna faktura za čišćenje bi se izdavala na pravni subjekt sa sjedištem u Italiji. Hvala unaprijed,