
Poštovani, tražim računovodstveni servis koji ima iskustva u poslovanju putničke agencije, sjedište u Zagrebu. Osnovne informacije: 2 zaposlene osobe, mjesečno oko izlaznih računa (ovisno o periodu godine nekad i manje, a nekad i nešto više), do 50 ulaznih računa, ne radimo s gotovinom, naši klijenti plaćaju usluge preko računa ili online kreditnom karticom. Tražimo ažurno, stručno vođenje knjigovodstvenih i računovodstvenih poslova i redovito izvještavanje. Kontakt osoba: Kristina. Molim ponudu mailom. Hvala.
Poštovani, Tražim varijantu web knjigovodstva u kojem bi sam popunio ulazne fakture, izlazne fakture, blagajnu, plaće, banku, putne račune, te da ti podatci budu obrađeni u knjigovodstvenom servisu. Na koncu, popunjavao bih sve obrasce za Poreznu na osnovu usaglašenih podataka ili dobivenih podataka od knjigovodstvenog servisa. Nekako mi se čini da je to varijanta koju bih želio postići. Kontakt: Marko Biljan Molim ponudu, Hvala.
Poštovani, trebam usluge čišćenja stana za održavanje stana koji se iznajmljuje + pomoć pospremanja stana u kojem se živi .. Naime, iznajmljujem stan u obiteljskoj kući i potrebna mi je osoba koja bi pospremala stan nakon gostiju i pripremila za nove/ ako je moguće i pranje posteljine ili dostava u praonu. Stan je jednostavan 2 prostorije i kupaonu i zahtijeva 1-2 sata rada. Kod svakog u stanu ispod gospođa treba 1-2 h pomoć u kući pa bi se to moglo spojiti da se gospođi koja dolazi isplati ... stan se nalazi kraj Vinogradske bolnice. Molim ponudu, Hvala.
Poštovani, Ured nema kuhinju i ima mali WC sa jednom wc školjkom. Potrebno nam je osnovno čišćenje: posaugati podove, brisanje prašine sa tri radna stola i jos par polica, pranje wc-a i malog umivaonika u hodniku. U ured dolazi troje ljudi (češće dvoje) 5 dana u tjednu i rijetko imamo stranke. Za sobom uvijek sve pospremimo. Treba dakle ponavljam najosnovnije i kvalitetno. Hvala.
Poštovani, za apartman koji se nalazi u Dubrovniku (Montovjerne) i koji se nudi turistima tokom sezone potrebno je: - čistiti apartman - pospremiti ga za iduće goste - mjenjati plahte i ručnike, i ih oprati i ispeglati za slijedeće goste - smjena je od 2 dana do 7 dana (ovisi o gostima). Molim ponudu, Hvala.
Poštovani, radi se o Muzeju osjetila koji će u rujnu biti otvoren u City centru u Splitu. Prostor je velik, podijeljen u više soba i labirinta, s tim da su dvije prostorije kompletno u ogledalima. Treba dnevno van radnog vremena centra oprati sve podove (PVC), manji ured, ulazni prostor (pult, police dućančića koji je u sklopu muzeja itd), očistiti ogledala ako su prljava (mi održavamo na dnevnoj bazi) i bilo kakvu uočenu nečistoću. Hvala! Tea
Poštovani, m2 prostora (6 ureda od kojih su 2 većinom prazna pa najčešće treba samo prebrisati staklena vrata) Svaki dan, nakon 17:00 – sanitarni čvor i kuhinja, smeće i staklena vrata od svakog ureda 2x tjedno usisavanje 1x mjesečno čišćenje prozora. Kontakt: Nina Dokletić. Molim ponudu, Hvala.
Poštovanje, čišćenje će uključivati: - Odstranjivanje prašine sa stolova i radnih ploha, - Pražnjenje koševa i pepeljara, - Brisanje uredskog namještaja, uredske opreme, prozorskih dasaka, - Pranje, brisanje tvrdih posnij podloga/kamen, pdv, parket, - Čišćenje, pranje i dezinfekcija sanitarnih prostorija, - Pranje staklenih površina- vrata, - Postavljanje vrećica u koševe za smeće, - Zalijevanje cvjetnih aranžmana, - Pranje prozora četiri puta godišnje, - Strojno pranje podova od keramike jedanput mjesečno, - Pranje zidne keramike četiri puta godišnje.
Poštovani, Odvjetnički ured traži osobu za svakodnevno čišćenje ureda, nakon 19h. Usluga čišćenja odnosi se na; >> Usisavanje unutrašnjih podnih površina Oprašivanje I brisanje >> uredskog materijala, prozorskih klupčica Pražnjenje koševa za smeće I >> odnošenje istog na predviđeno mjesto Čišćenje I pranje sanitarnog >> prostora Punjenje papira, ručnika I sl. U sanitarnom prostoru >> Čišćenje I pranje čajne kuhinje Rad s perilicom suđa. Kontakt: Ivana Bilandžija.
Molim ponudu usluge knjigovodstva Obrt sa paušalnim oporezivanjem. Riječ je o servisu . Račune naplaćujem transakcijski i gotovinski. Sve se automatski pisuje u program izradu računa i fiskaliciju (promet, računi se spremaju u pdf). Trenutno u u radim samo ja, a mjesec-dva ću imati i jednog poslenog na puno radno vrijeme. Sam vodim knjigu prometa. Sam uplaćujem doprinose . Obrt je u paušalnom načinu oporezivanju, pa nije potrebno voditi druge knjigovodstvene evidencije. Ulazne račune ne treba knjižiti, jer nema svrhe, paušalni je . Trebam: Jednom godišnje treba napraviti prijavu pore ( povrat pore), mene/ i jednog poslenika. Treba raditi obračun plaće jednog poslenog. S vremena na vrijeme odgovoriti mi na jednostavna pitanja vena uz poslovanje a/knjigovodstvena pitanja , ako ih budem imao (jer sam početnik). Pomoći mi (uputiti me) kada budem prijajivao poslenika na HZZ/HZMO. Znači, pravo samo treba svaki mjesec raditi obračun plaće (i ako još nešto treba) jednog poslenog. Unaprijed hvala,