Trebam generalno cištenje aparmana, nakon gradevinske obnove.
U pitanju je djecja igraonica, nalazi se u prizemlju poslovno-stambene zgrade u Dubravi. Dio prostora je u staklenim stijenama, aluminijski profili, visina 3 metra. Dužina koju bi htjeli čistiti je otprilike 20ak metara - iznutra, također bi ih čistili i s vanjske strane, 10ak metara. Osim toga htjeli bi generalno ciscenje prostora (interijera nema, potrebno je ciscenje podova (parket i plocice), iza radijatora itd.)
Poštovani, Zainteresirani smo za Vaše usluge čišćenja kako bismo osigurali čistoću i urednost našeg poslovnog prostora. Molimo vas da nam dostavite ponudu za sljedeće usluge: • Redovito čišćenje: 1x tjedno • Dubinsko čišćenje: 1x mjesečno • Potrebne usluge: čišćenje podova, brisanje prašine (police, stolovi), brisanje lajsni, micanje paučine, čišćenje sanitarnih čvorova 4 kom, čišćenje svlačionica – 2 kom + 4 tuš kabine, čišćenje kuhinje – površina te po potrebi slaganje suđa, čišćenje sudopera, pranje ogledala. Dodatne informacije: • Veličina prostora: cca m2 • Posebni zahtjevi: sprave za vježbanje te ostali asortiman za vježbanje nije potrebno čistiti. Bilo bi nam drago da nas kontaktirate kako bismo detaljnije razgovarali o vašim uslugama. Veselimo se vašem odgovoru i potencijalnoj suradnji. Srdačan pozdrav Andrea MotionLab
Radi se o dva objekta, ista ulica, udaljeni jedno od drugog par stotina metara ( jedan prostor m2, a drugi m2). Udruga smo koja provodi skrb o mladim i odraslim osobama s intelektualnim teškoćama, a u našim prostorijama provodimo s korisnicima rehabilitacijske radionice ručnog rada. Potrebno je počistiti-prebrisati radne površine, podove, sanitarne prostorije,( sve usisati i oprati)te sve ostalo po dogovoru. Radi se o klasičnom održavanju radnog prostora.
10 radnih mjesta, uredski posao na računalima, bez puno papira, 2 wc-a, čajna kuhinja, prostor za jedenje i soba za sastanke. U predvorjima su pločice a u uredima tepison. Poželjno dolazak 2*tjedno (2 puta se ciste samo zajedničke prostorije a to su wc-ovi, kuhinjica, prostor za jedenje i soba za sastanke, a jednom tjedno se usisava i ciste radna mjesta. Pranje prozora prema potrebi). Broj sati tjedno je cca 5-6. Zanima me mogućnost dugoročne usluge.
-- DNEVNI ZADACI -- - pranje i pospremanje posuđa, odnosno pranje ambalaže od gableca i odlaganje na za to predviđeno mjesto - metenje podova u cijelom uredu i balkonima - pražnjenje koševa i razvrstavanje smeća u uredu i terasi, a prema potrebi odlaganje u vanjski kontejner -- TJEDNI ZADACI -- - 2 x tjedno dezinficiranje radnih površina (stolovi, tipkovnice, miševi, telefon), šaltera i kvake - 2x tjedno čišćenje i dezinficiranje wc-a/kupaonskih elemenata - 2x tjedno mokro brisanje podova u cijelom uredu - 1x tjedno brisanje prašine sa komoda, polica, ormarića, printera, faxa i ostalih površina/objekata na kojima se zadržava prašina te kuhinjskih elemenata - 1x tjedno metenje balkona - zaljevanje cvijeća prema potrebi -- MJESEČNI ZADACI -- - 1x mjesečno temeljito brisanje prašine iza i između radnih stolova - 1x mjesečno uklanjanje paučine u uredu i na balkonu - 1x mjesečno mokro brisanje podova balkona -- GODIŠNJI ZADACI -- - 2x godišnje pranje prozora, brisanje roleta i staklene stijene na balkonu - kontinuirano praćenje opremljenosti ureda sa sredstvima za čišćenje, papirnatim ručnicima, toaletnim papirom, vrećama za smeće - prema potrebi češće čišćenje određenih površina/objekata ukoliko se primjeti da ih je potrebno očistiti
Poslovni prostor sastoji se od kancelarije (cca 35 m2) koja se koristit povremeno, te odvojenog prostora za boravak djelatnika u sklopu kojeg je i dio kuhinje (cca 10 m2), te posebno sanitarni čvor (cca 5m2). Prvenstveno treba čišćenje prostorije za boravak i kuhinje, te sanitarnog čvora koje djelatnici koriste svaki dan. Dan za čišćenje bilo bi najbolje da je subota, kada nema djelatnika, osim dežurnog.
Tražimo čistačicu/čistača za održavanje ugostiteljskog lokala. Lokal se nalazi na zapadnom dijelu Zagreba. Čišćenje bi se obavljalo nedjeljom u popodnevnim satima, od 15 sati na dalje kako god odgovara. U prosjeku treba oko 2,5 sati da se očisti. ( prašina, usisavanje, podovi, ogledala, pripadajući wc i slično)
Bitno je da u ponudi bude specificirano: - jesu li ili ne uključena sredstva za čišćenje - da bude na bazi 4x mjesečno (što je u pravilu jednom tjedno) - da budu navedene vrste prostorija – sanitarni čvor, kuhinja, uredi, dvorane, hodnici, stubišta. - da bude navedeno da uključuje periodički i pranje prozora - da bude iskazana cijena za dolazak van ovih 4x mjesečno ( po pozivu ukoliko bude potrebe)