Očekujemo redovno održavanje uredskih prostorija i prodajnog salona, sanitarija i čajne kuhinje. Čišćenje je moguće izvan radnog vremena, nakon 16h, ali postoji mogućnost dogovora. Inicijalno čišćenje će biti zahtjevnije zbog neadekvatnog čišćenja trenutnog ugovornog partnera. Poželjno je da ponuđač usluge ima profesionalne alate i strojeve za čišćenje. Za sva dodatna pitanja molim obratiti se mailom ili telefonski na gore navedene kontakte. Srdačan pozdrav!
Poštovani, molio bih ponudu za čišćenje skladišta na lokaciji, tj dva sanitarna čvora i dvije garderobe s hodnikom u sklopu skladišta ukupne površine cca 40m2. Čišćenje je potrebno 2 puta dnevno zbog rada u dvije smjene, a potrebno je obrisati podove, očistiti sanitarne čvorove i izbaciti smeće. Osim toga u sklopu skladišta potrebno je jednom tjedno očistiti uredski prostor veličine 40 m2. Samo skladište nije potrebno čistiti, samo navedeni ured i pomoćne prostorije. Skladište se nalazi na lokaciji Vukomerička 3e, Velika Gorica. Molio bih ponudu s izračunom na mjesečnoj bazi, a za sva dodatna pitanja stojim na raspolaganju. Unaprijed zahvaljujem. Srdačan pozdrav Matija Nakić
Postovani, Molim vas ponudu za ciscenje stana u kojeg se tek useljavamo te u njemu nema namjestaja. Kvadratura stana je oko 90m2. Potrebno nam: - generalno ciscenje s naglaskom na kuhinju (obavezno ciscenje unutrasnjosti kuhinjskih elemenata, pecnice, frizidera...), kupaonu (ukljucujuci i unutrasnjost kupaonskog ormarica) te plocice u kupaoni, kuhinji i spajzi - usisavanje i dezinfekcija podova - pranje prozora i roleta - posto nema namjestaja, nije potrebno brisanje prasine. Namjestaj postoji samo u hodniku i njega je potrebno ocistiti, kao i policu u spajzi - ako u svojoj ponudi imate kemijsko ciscenje madraca i garnitura, slobodno i to navedite Od prostorija imamo: - kuhinja/blagovaona - mala spajza spojena s kuhinjom - hodnik - kupaona - 3 sobe U dvije sobe vidite na slikama da nema nicega pa je potrebno ciscenje poda, lajsni, kvaka, roleta i prozora. Isto je potrebno i u trecoj sobi - na slici postoji namjestaj, ali ga nije potrebno cistiti jer ce se on izbaciti. Ako radite subotom, ciscenje bi nam trebalo 23.5., a ako ne onda u ponedjeljak 25.5. Nakon ciscenja ovog stana, trebat cemo i ciscenje stana iz kojeg iseljavamo, on ima oko 70m2, takodjer trebamo generalno ciscenje bez brisanja prasine jer nece biti namjestaja. To nam treba 31.5. pa molim ponudu i za taj drugi stan. Kako sam imala jedno lose iskustvo sa servisom za ciscenje kojeg sam angazirala preko ovog portala, molim ponude od samo ozbiljnih ponudjaca koji: - nece dati krivu procjenu vremena potrebnog za ciscenje pa onda naplacivati po satu, a tijekom ciscenja pusiti na terasi - nece ostaviti posao nedovrsen pa da moram vrsiti reklamaciju - mogu izdati racun Unaprijed zahvaljujem na odgovoru i srdacno vas pozdravljam, Vince Curko
Potrebno čišćenje uredskih prostorija. Prostor je veličine oko m2. Potrebno čišćenje jednom tjedno. Čišćenje bi se sastojalo od: čišćenje podova (usisavanje i pranje podova, čišćenje prašine i paučine, čišćenje dva sanitarna čvora - m/ž, čišćenje uredskih stolova i stolica, čišćenje kuhinje, periodično pranje prozora i slično).
Trebamo za manju zgradu na Retfali u Osijeku od dva kata 2x tjedno čišćenje stubišta (pomesti i oprati), iznošenje kanti ponedjeljkom (tri kante zelene i tri plave).,pomesti ispred zgrade ulaz i stazu od nekih 10 metara. Jednom mjesečno oprati pod popoločen pločicama u dva podrumska hodnika(oko 10 m2) i jednom mjesečno oprati kante. U kante stavljamo crne vreće ali ih ipak peremo bar jednom mjesečno zbog loših mirisa. Molim ponudu.
Radi se o učionici u zgradi HV-a u Karlovcu koji koristi Karlovački tamburaški orkestar. Tijekom epidemije nismo koristili učionicu, a sljedeći tjedan bi vjerojatno započeli s radom. Potrebno je očistiti prostor u smislu dezinfekcije, usisavanja, brisanja poda. i paučine. Također, zanima me i cijena za čišćenje jednom mjesečno koliko bi iznosila?
Detalji što sve treba očistiti: 1) Kupaona: tuš kabina, umivaonik, wc, ormarić ispod umivaonika te dodatni ormarić, sve površine pločica (zidovi, pod) 2) Kuhinja: ormarići iznutra i izvana, pećnica, frižider 3) Spavaća soba: ormar iznutra/izvana, noćni ormarići, ispod kreveta usisati/obrisati pod 4) Mala sobica: ladičar obrisati 5) Dnevni boravak: obrisati sve ormariće iznutra i izvana, stol i stolić obrisati 6) Predsoblje: obrisati ormar izvana i iznutra 7) Balkon: očistiti sve na balkonu, usisati, oprati
Poštovani, trebala bi nam ponuda i okvirni trošak za mjesečno održavanje, čišćenje poslovnog prostora ureda u Solinu površine sveukupno od nekih kvadrata jedan kat i gornja etaža). Čiščenje bi uključivalo pranje prozora, usisavanje, pranje podova, pranje suđa, pražnjenje smeća, održavanje kupatila i čišćenje sadržaja u kupatilu i ostalo što je po potrebi. Jednom tjedno, pretpostavljam po jednoj osobi za navedeni opis posla nekih 3 ili 4 sata, dakle mjesečno oko 16 sati. Unaprijed hvala na odgovoru. LP
Poštovani, Potrebno je čišćenje trosobnog stana na Sućidru u Splitu. Pored 3 sobe, stan ima hodnik, 2 kupaonice, terasu i otvoreni dnevni sa kuhinjom. Na terasi je staklena ograda i velika staklena stijenka. Pored toga, stan ima još 3 francuska prozora. U stanu osim kuhinje i ormara nema namještaja jer je skoro dovršena renovacija. Čišćenje je potrebno napraviti u naredna 2 tjedna. Molim Vas za ponudu. Srdačan pozdrav
Poštovani, trebamo uslugu čišćenja poslovnog prostora na Jankomiru. Radi se o površini od m2 uredskog prostora, galerije, wc-a, kuhinje i stubišta koju bi trebalo čistiti dvaput tjedno (najbolje bi nam odgovaralo ponedjeljkom i četvrtkom ujutro) plus ugostiteljski prostor veličine 50 m2 koji se nalazi na istoj adresi i kojeg bi trebalo čistiti jednom tjedno (samo ponedjeljkom). Dosad smo surađivali sa jednom tvrtkom za čišćenje poslovnog prostora koja nam je slala čistačicu ponedjeljkom na 6h i četvrtkom na 4h (pišem samo okvirno, ukoliko je potrebno doći pogledati prostor, svakako smo ovoreni za tu opciju). Molim okvirne ponude mjesečnog troška čišćenja s vašim materijalom za čišćenje. Unaprijed zahvaljujem, Ivana Kogej d.o.o.