Trazimo ciscenje poslovnog objekta koji se sastoji od ureda, wc-a, sobe za sastanke, garderobe, te proizvodne hale (sivaone).
Poštovani, ponuda nam treba na bazi 3x tjedno ali kako nemate te opcije za označiti, pišem potrebne informacije ovdje. Adresa čišćenja bi bila Strojarska cesta 9b, Sesvetski Kraljevec. Mišljenja sam da bi taj posao mogao preuzeti samo netko s automobilom jer je od zadnje stanice javnog gradskog prijevoza potrebno pješačiti 20-tak minuta. U ponudu neka bude uključen i sav potreban materijal. Zahvaljujem,
Poštovani, U potrazi smo za agencijom za čišćenje koja bi nam održavala uredski prostor čistim prema potrebi 2x mjesečno. Nalazimo se u Zagrebu, na križanju Savske ceste i Vukovarske ulice u poslovnom neboderu ''Zagrepčanka''. Potrebne su nam usluge kompletnog čišćenja kuhinje te sanitarija muškog i ženskog toaleta. Naglašavam kako prostorije nisu velike (sveukupno manje od 20-tak kvadrata), a koriste se od strane svega 4 osobe. Bitno nam je da nam je da čišćenje bude odrađeno temeljito i detaljno. Molim da me kontaktirate putem e-mail adrese. Za eventualna dodatna pitanja stojim na raspolaganju. Lp, .
Potrebno je čišćenje ureda dva puta tjedno (srijedom i subotom) poslije 16h. Srijedom je potrebno obaviti sljedeće: • sakupljanje i odnošenje smeća do kontejnera, zamjena vreća za smeće u svim prostorijama, • održavanje konferencijske sale: brisanje stola i stolica; • pranje i dezinfekcija sanitarnih prostorija (pranje opločenih bočnih zidova i podova uključujući i WC školjke, umivaonika, ogledala i svog ostalog pripadajućeg inventara), čišćenje naslaga kamenca sa sanitarnih slavina, metenje i pranje poda u sanitarnim prostorijama; • suho brisanje i uklanjanje mrlja sa tvrdih podova – prema potrebi • punjenje i pražnjenje perilice posuđa te njihovo pospremanje u kuhinjske elemente te čišćenje kuhinjskih površina, kuhinjskih fronti, čišćenje caffe aparata i mikrovalne pećnice, čišćenje naslaga kamenca sa kuhinjske slavine i sudopera; • metenje i pranje kuhinjskog poda Subotom je potrebno obaviti sljedeće: • brisanje staklenih vrata i stijena, • brisanje prašine s prozorskih klupčica, uredskog namještaja i uređaja (stolovi, stolice, ormarići, police, rasvjetna tijela i dr.) • mokro i suho brisanje staklenih i drvenih površina namještaja i vrata, • usisavanje i pranje svih tvrdih podova, • brisanje stolica i fotelja, • brisanje prašine sa okvira slika, • čišćenje zidnih i stropnih površina, • sakupljanje i odnošenje smeća do kontejnera, zamjena vreća za smeće u svim prostorijama, pražnjenje reciklažnih spremnika te odnošenje do kontejnera • održavanje konferencijske sale: brisanje stola i stolica; • pranje i dezinfekcija sanitarnih prostorija (pranje opločenih bočnih zidova i podova uključujući i WC školjke, umivaonika, ogledala i svog ostalog pripadajućeg inventara), čišćenje naslaga kamenca sa sanitarnih slavina, • punjenje i pražnjenje perilice posuđa te njihovo pospremanje u kuhinjske elemente te čišćenje kuhinjskih površina, kuhinjskih fronti, čišćenje caffe aparata, frižidera i mikrovalne pećnice, čišćenje naslaga kamenca sa kuhinjske slavine i sudopera; • pranje prozora – prema potrebi i dogovoru sa Naručiteljem • brisanje površina lifta i pranje poda lifta
molim kontakt putem maila
Postovani, Ljubazno vas molim za ponudu za P.F. za ciscenje za nasa dva ureda (Verdieva 17 - cca m2 i Zagrebacka 19 - m2) prema sljedecim uvjetima: 1. Osnovno ciscenje dva puta tjedno (skupljanje smeca i ciscenje wc-a) - idealno utorkom i cetvrtkom 2. Dubinsko ciscenje jednom mjesecno Unaprijed hvala na informaciji. Lijepi pozdrav, Anamaria Karneluti
Biogradu na Moru u centru, zgrada 3 kata, 3 stana na svakom katu
Povrsina prostora ovisi o poslu