Snimala bi s djecom, bankama i djedovima, prijateljima,uz pjesme, ples, zabavu. Moje ocekivanje je dobra zabava, izvuci osmjeh na lice onih mrgudnih jer to volim raditi, motivacija drugih i naravno dodatna zabava s mojim najmilijima a uvijek dobro đođe i koji slatki jer slatko ooo obožavam, a i koji € uvijek dobro dođe
što radimo: održivi ruralni turizam u malom autohtonom istarskom selu blizu Lupoglava, nudimo smještaj, radionice, retreatove, boutique vjenčanja što želimo: da stranica dođe do relevantnih krajnjih korisnika koji su ekološki i okolišno osviješteni područje koje želimo privući: Europa (posebno Njemačka, Austrija, Nizozemska, Skandinavija), Sjeverna Amerika, Australija i Novi Zeland
MBI PRIJEVOZ, SELIDBE, ODVOZ ŠUTE I GLOMAZNOG OPTADA Najpovoljnije cijene i najkvalitetnija usluga u Zagrebu i okolici za sve oblike prijevoza stvari i odvoza otpada. Brzo rastavljamo Vaš stari namještaj kao i sanitarije i odvozimo ih na otpad. Rušimo i štemamo Vaše zidove, skidamo stare pločice i parket, skidamo stara vrata i prozore. Čistimo Vaše stanove, urede, podrume i tavane od otpada i smeća. Svu šutu i građevinski otpad razvrstavamo, vrećamo i odvozimo na registrirana odlagališta. Provjerite zbog čega imamo tisuće zadovoljnih korisnika. Nazovite odmah i objasnite Vaše potrebe.
B2B prodaja radne i promo odjeća brandova koje distribuiramo u HR. Prije svega Clique i Projob. Nemamo prodajnog osoblja koje bi obilazilo kupce niti izložbenog salona. Kupac na osnovu kataloga bira proizvod koji ga zanimaju. Ukoliko želi vidjeti uzorak mora ga naručiti i dobiva ga dostavom. Ako se odluči za kupnju robe, šalje narudžbu. Dobiva predračun. Kada ga uplati roba mu se šalje direktno iz naših europskih skladišta na njegovu adresu. Rok isporuke je od 5 do 12 dana po uplati, ovisno o brandu. Po želji kupca vršimo dotisak ili vez logotipa na naručene proizvode.
Vlasnica sam platforme Well: You (wellyou.hr) koja pruža usluge psihoterapije, osobnog razvoja i duhovnog savjetovanja, s naglaskom na međunarodno tržište. Cilj mi je povećati broj klijenata, posebno na engleskom govornom području, kroz učinkovitu digitalnu strategiju. Povećanje broja klijenata za platformu Well: You. Ključni ciljevi: Povećanje vidljivosti Well: You na Google pretragama Privlačenje novih klijenata putem SEO i PPC strategija Optimizacija oglasa kako bi se smanjili troškovi po konverziji Povećanje angažmana na društvenim mrežama i prepoznatljivosti brenda Budžet: Otvoren sam za ponude, ali očekujem transparentnost u troškovima i ROI analizu kako bih mogao procijeniti isplativost ulaganja. Molim da mi se jave digitalne agencije ili stručnjaci s iskustvom u radu s psihoterapijskim, wellness ili edukacijskim platformama. Hvala i veselim se suradnji!
Vlasnica sam platforme Well: You (wellyou.hr) koja pruža usluge psihoterapije, osobnog razvoja i duhovnog savjetovanja, s naglaskom na međunarodno tržište. Cilj mi je povećati broj klijenata, posebno na engleskom govornom području, kroz učinkovitu digitalnu strategiju. Povećanje broja klijenata za platformu Well: You. Ključni ciljevi: Povećanje vidljivosti Well: You na Google pretragama Privlačenje novih klijenata putem SEO i PPC strategija Optimizacija oglasa kako bi se smanjili troškovi po konverziji Povećanje angažmana na društvenim mrežama i prepoznatljivosti brenda Budžet: Otvoren sam za ponude, ali očekujem transparentnost u troškovima i ROI analizu kako bih mogao procijeniti isplativost ulaganja. Molim da mi se jave digitalne agencije ili stručnjaci s iskustvom u radu s psihoterapijskim, wellness ili edukacijskim platformama. Hvala i veselim se suradnji!
Moja terapeutska praksa obuhvaća različite pristupe, uključujući interaktivnu terapiju i pristup kroz meditativnu sinkronizaciju, a koji su prilagođeni individualnim potrebama i ciljevima. Tu je BLOG na kojem redovito pišem o duhovnom buđenju i dostizanju emocionalne stabilnosti a s tim i jednostavnijeg življenja, odnosno živjeti punim plućima. Dostizanje balansa u svakom aspektu života
Primijetila sam problem gdje se meta opisi za određene kategorije i proizvode na mojoj web stranici razlikuju od onoga što sam postavila u platformi. Unatoč tome što sam ažurirala meta opise kako bih prikazala točan sadržaj, Google prikazuje drugačiju verziju, koja nije ona koju sam konfigurirala. Možete li mi pomoći razumjeti zašto dolazi do ove razlike i kako mogu osigurati da se ispravni meta opisi prikazuju u rezultatima pretraživanja? Hvala na pomoći.