ALIMI d.o.o.

Zagreb
Knjigovodstveni servisi, Servisi za čišćenje
Obrazac možete ispuniti u 1 minuti! Korak 1/3
20+
Godina na tržištu
5+
Broj zaposlenih

Drugi izvođači u blizini Zagreba

Druge usluge u Zagrebu i okolici

Nedavni upiti

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: d.o.o.
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 100
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 500
  • Broj zaposlenih: 3
  • Obveznik PDV-a?: Da

Potrebna je mogućnost organiziranja online sastanaka i u kasnim satima s objašnjenjima na engleski. Jedan od budućih suvlasnika (Hrvat) živi u inozemstvu i preferira komunikaciju na engleski te se često nalazi u vrlo različitim vremenskim zonama. Nakon što se promjeni vlasnička struktura tvrtka će se baviti s drugačijim djelatnostima u odnosu na sada. Imati će više sfera poslovanja ali primarno će biti development online aplikacije.

Porezno savjetovanje

  • Pravni oblik tvrtke: drugo
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj zaposlenih: 0
  • Obveznik PDV-a?: Ne

Potrebno mi je savjetovanje vezano za moje obaveze/status prema poreznoj upravi ( vezano za novu regulativa oko obaveze dostavljanja podataka o primanjima i oporezivanju u inozemstvu- Ino DOH obrazac, potencijalne probleme/prekršaje u kašnjenju u dostavljanju podataka ili potencijalna dvostruka oporezivanja). Državljanstvo hrvatsko, prebivalište je Hrvatska gdje imam stan/apartman, boravište je inozemstvo BiH ( privremeno odjavljen u Policijskoj upravi na 5 godina). U inozemstvu radim i plaćam sve poreze. U HR, nema zdravstveno niti penzijsko osiguranje, niti sam koristio bilo kakve olakšice. Obitelj ima prebivalište u inozemstvu-BiH. Od prihoda u HR imam samo nešto malo od iznajmljivanja apartmana/stana, za što imam rješenje i plaćam porez, turističku članarinu... . U HR boravim obično nekoliko dana mjesečno.

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: udruga
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 9
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 20
  • Broj zaposlenih: 2
  • Obveznik PDV-a?: Ne

Mi smo udruga osoba s invaliditetom. Cijelo poslovanje ovisi o odobrenim projektima, donacijama. Godišnje provodimo 5-6 projekata (grad, županija, ministarstvo). Mala smo udruga i do sada nismo bili korisnici EU fondova. Svega dvije osobe su stalno zaposlene. Kad se osiguraju sredstva zapošljavamo na određeno ili ugovaramo honorarce (2+7). Godišnji prihodi/rashodi ne prelaze .,00 kn. Trebamo servis koji će za nas raditi: - obračune plaća i honorara, slanje JOPPD u Poreznu - vođenje (knjiženje) knjiga URA i IRA, blagajne, Glavne knjige - izradu polugodišnjih i završnih godišnjih izvještaja te predaja na FINA Sami provodimo platne naloge (internet bankarstvo); prijave/odjave na HZMO; obračune putnih naloga; praćenje troškova po projektima i izvještavanje donatora.

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: drugo
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 75
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 25
  • Broj zaposlenih: 10
  • Obveznik PDV-a?: Ne

drzavni vrtic trazi ponudu za uslugu knjigovodstva, 10 zaposlenih, 2 ugovora o djelu mjesecno, svaka 3 mjeseca radi se Izvjestaj proracuna, proracunskih i izvanproracunskih korisnika, jesnom godinje Financijski plan. Mjesecno imamo otprilike 25 ulaznih racuna za koje trebamo uslugu placanja istih i mjesecno izdajemo oko 65 racuna za djecu polaznike za sto je potrebno isprintati uplatnice. Molimo Vas mjesecnu cijenu knjigovodstvene usluge na navedeni mail. Lp, Danko

Čišćenje poslovnih prostora

  • Učestalost: Jednom tjedno
  • Tip poslovnog prostora: Ured
  • Površina prostora: 200 m2

Poštovani, ponuda nam treba na bazi 3x tjedno ali kako nemate te opcije za označiti, pišem potrebne informacije ovdje. Adresa čišćenja bi bila Strojarska cesta 9b, Sesvetski Kraljevec. Mišljenja sam da bi taj posao mogao preuzeti samo netko s automobilom jer je od zadnje stanice javnog gradskog prijevoza potrebno pješačiti 20-tak minuta. U ponudu neka bude uključen i sav potreban materijal. Zahvaljujem,

Čišćenje poslovnih prostora

  • Učestalost: Dvaput mjesečno
  • Tip poslovnog prostora: Ured
  • Površina prostora: 20 m2

Poštovani, U potrazi smo za agencijom za čišćenje koja bi nam održavala uredski prostor čistim prema potrebi 2x mjesečno. Nalazimo se u Zagrebu, na križanju Savske ceste i Vukovarske ulice u poslovnom neboderu ''Zagrepčanka''. Potrebne su nam usluge kompletnog čišćenja kuhinje te sanitarija muškog i ženskog toaleta. Naglašavam kako prostorije nisu velike (sveukupno manje od 20-tak kvadrata), a koriste se od strane svega 4 osobe. Bitno nam je da nam je da čišćenje bude odrađeno temeljito i detaljno. Molim da me kontaktirate putem e-mail adrese. Za eventualna dodatna pitanja stojim na raspolaganju. Lp, .

Čišćenje poslovnih prostora

  • Učestalost: Jednom tjedno
  • Tip poslovnog prostora: Ured
  • Površina prostora: 340 m2

Potrebno je čišćenje ureda dva puta tjedno (srijedom i subotom) poslije 16h. Srijedom je potrebno obaviti sljedeće: • sakupljanje i odnošenje smeća do kontejnera, zamjena vreća za smeće u svim prostorijama, • održavanje konferencijske sale: brisanje stola i stolica; • pranje i dezinfekcija sanitarnih prostorija (pranje opločenih bočnih zidova i podova uključujući i WC školjke, umivaonika, ogledala i svog ostalog pripadajućeg inventara), čišćenje naslaga kamenca sa sanitarnih slavina, metenje i pranje poda u sanitarnim prostorijama; • suho brisanje i uklanjanje mrlja sa tvrdih podova – prema potrebi • punjenje i pražnjenje perilice posuđa te njihovo pospremanje u kuhinjske elemente te čišćenje kuhinjskih površina, kuhinjskih fronti, čišćenje caffe aparata i mikrovalne pećnice, čišćenje naslaga kamenca sa kuhinjske slavine i sudopera; • metenje i pranje kuhinjskog poda Subotom je potrebno obaviti sljedeće: • brisanje staklenih vrata i stijena, • brisanje prašine s prozorskih klupčica, uredskog namještaja i uređaja (stolovi, stolice, ormarići, police, rasvjetna tijela i dr.) • mokro i suho brisanje staklenih i drvenih površina namještaja i vrata, • usisavanje i pranje svih tvrdih podova, • brisanje stolica i fotelja, • brisanje prašine sa okvira slika, • čišćenje zidnih i stropnih površina, • sakupljanje i odnošenje smeća do kontejnera, zamjena vreća za smeće u svim prostorijama, pražnjenje reciklažnih spremnika te odnošenje do kontejnera • održavanje konferencijske sale: brisanje stola i stolica; • pranje i dezinfekcija sanitarnih prostorija (pranje opločenih bočnih zidova i podova uključujući i WC školjke, umivaonika, ogledala i svog ostalog pripadajućeg inventara), čišćenje naslaga kamenca sa sanitarnih slavina, • punjenje i pražnjenje perilice posuđa te njihovo pospremanje u kuhinjske elemente te čišćenje kuhinjskih površina, kuhinjskih fronti, čišćenje caffe aparata, frižidera i mikrovalne pećnice, čišćenje naslaga kamenca sa kuhinjske slavine i sudopera; • pranje prozora – prema potrebi i dogovoru sa Naručiteljem • brisanje površina lifta i pranje poda lifta

Čišćenje poslovnih prostora

  • Učestalost: Jednom tjedno
  • Tip poslovnog prostora: Ured
  • Površina prostora: 125 m2

Postovani, Ljubazno vas molim za ponudu za P.F. za ciscenje za nasa dva ureda (Verdieva 17 - cca m2 i Zagrebacka 19 - m2) prema sljedecim uvjetima: 1. Osnovno ciscenje dva puta tjedno (skupljanje smeca i ciscenje wc-a) - idealno utorkom i cetvrtkom 2. Dubinsko ciscenje jednom mjesecno Unaprijed hvala na informaciji. Lijepi pozdrav, Anamaria Karneluti

Čišćenje poslovnih prostora

  • Učestalost: Jednom dnevno
  • Tip poslovnog prostora: Ured
  • Površina prostora: 320 m2

U nastavku šaljem podatke, vezano za sastavljanje ponude: - Čišćenje ureda cca m2 unutarnja strana prozora, stolovi, podne površine, vrata, ormari itd.) - Čajna kuhinja (stolovi, oprema) - Sanitarni čvorovi (sa opskrbom papirnom konfekcijom i tek.sapunom) - Hodnici i stubišta cca m2 - Gore navedeni podaci se odnose na svakodnevno čišćenje od ponedjeljka do petka Jednom godišnje pranje prozora.

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: j.d.o.o.
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 1-3
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 5
  • Broj zaposlenih: 1
  • Obveznik PDV-a?: Da

Poštovani, trebao bih knjigovodstvene usluge za svoju novu firmu jdoo. Jedini ću biti zaposleni i fakturiram jednu uslugu mjesečno( poslovno savjetovanje i održavanje objekata). Potreban mi je obračun plaće, obračun PDVa, i knjiženje nekoliko ulaznih računa kako bih smanjio trošak. Imao bih i obračun loko vožnji. Firma je registrirana u ZG ali posao bih obavljao u Savudriji i prema tome bih plaćao prirez koji je manji. Također bih imao i nekoliko izdataka (posudba meni osobno i dvije stipendije za moju djecu) Nadam se da sam dovoljno dobro objasnio svrhu svog posla. Koliki bi mi bio trošak na mjesečnoj bazi za vođenje knjigovodstva a koji naravno uključuje i godišnje izvještaje. Hvala LP Allan Zrinščak