ALIMI d.o.o.

Zagreb
Knjigovodstveni servisi, Servisi za čišćenje
Obrazac možete ispuniti u 1 minuti! Korak 1/3
20+
Godina na tržištu

Drugi izvođači u blizini Zagreba

AKT d.o.o., Zagreb

 
0 ocjena

Druge usluge u Zagrebu i okolici

Nedavni upiti

Čišćenje poslovnih prostora

  • Učestalost: Jednom tjedno
  • Tip poslovnog prostora: Ured, Stambena zgrada (stubišta)
  • Površina prostora: 30 m2

Čišćenje stubišta od prizemlja do trćeg kata. Čišćenje sanitarnog čvora sa hodnikom cca 25 do 30 m2.

Čišćenje poslovnih prostora

  • Učestalost: Dvaput mjesečno
  • Tip poslovnog prostora: Ured, Stambena zgrada (stubišta), Poslovni kompleks
  • Površina prostora: 70 m2

Čišćenje poslovnih prostora

  • Učestalost: Jednom dnevno
  • Tip poslovnog prostora: Ured, Poslovni kompleks
  • Površina prostora: 1000 m2

čišćenje jednom dnevno od ponedjeljka do petka

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: j.d.o.o.
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 20
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 5
  • Broj zaposlenih: 2
  • Obveznik PDV-a?: Ne

Čišćenje poslovnih prostora

  • Učestalost: Generalno čišćenje
  • Tip poslovnog prostora: Poslovni kompleks
  • Površina prostora: 290 m2

Čišćenje poslovnih prostora

  • Učestalost: Jednom tjedno
  • Tip poslovnog prostora: Stambena zgrada (stubišta)
  • Površina prostora: 105 m2

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: drugo
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 0
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 0
  • Broj zaposlenih: 70
  • Obveznik PDV-a?: Ne

. Proračun .zavrsni racun

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: udruga
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 0
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 2
  • Broj zaposlenih: 1
  • Obveznik PDV-a?: Ne

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: d.o.o.
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 250
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 200
  • Broj zaposlenih: 6
  • Obveznik PDV-a?: Da

Bavimo se prodajom radne i zaštitne opreme. Prodaju vršimo kroz veleprodaju, maloprodaju i webshop. Unutar poduzeća postoje 2 odjela sa odvojenim skladištima i računima. Trenutno koristimo program Synesis, no u kratkom roku planiramo prelazak na novi program. Nije uvjet, no interesira nas i korištenje programa kojim se koristi knjigovodstveni servis. Poželjno Pantheon ili nešto slično. Od servisa očekujemo vođenje: - Osnovnih sredstva - Sitnog inventara - Knjiženje URA i IRA - Obračun plaća - Zatvaranje/usklada kartičnih uplata - Uskladi primki i dobavljača Bitna nam je proaktivnost u vidu upozoravanja na nastale nesukladnosti, zakonske izmjene i porezne preporuke. Prelazak na usluge novog knjigovodstvenog servisa može biti odmah ili najkasnije kroz 30 dana.

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: d.o.o.
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj zaposlenih: 4
  • Obveznik PDV-a?: Da

Turistička djelatnost- turistička agencija, prijevoz putnika. Vlastiti jednodnevni izleti i posredovanje istima. Izdani računi su uglavnom u sezonskim mjesecima. Očekujemo osobu koja već ima iskustvo u vođenju knjiga turističke agencije, te eventualno poznaje postupak posebnog oporezivanja marže iako posljednje nije neophodno.