
Prednost izabranog izvođača je blizina mjesta gdje sam trebala uslugu i gdje se izvođač nalazi, te i vise puta suradnja s istima na poslovnoj strani. To mi je olakšalo da sve dogovorimo, a i oni poznaju lokaciju gdje mi je usluga bila potrebna.
Usluge: Obrt za čišćenje, Čišćenje ureda, Čišćenje stanova, Servisi za čišćenje, Catering za poslovni domjenak, Agencije za čišćenje, Catering za privatnu zabavu, Catering za vjenčanje, Dezinfekcija prostora, Čišćenje apartmana, Catering, Čišćenje poslovnih prostora
Potrebno 4 veca suncobrana,ili manji sator. Potrebno 4-6 barskih okruglih stolova sa stoljnjacima. Tanjuri,case i bestek za cca 40 osoba. Hrana bez kolaca i pice bez zestice.Kolace i zesticu imamo svoje. Hrana ako je moguce mješano meso sa roštilja i primjerena salata te kruh. Posjedujemo 3 pivska seta te nadstresnicu gdje bi se oni smjestili. Tako da trebamo samo sjenilo nad okruglim barskim stolovima. Također treba veliki frižider za rashladiti pice koje bi bilo u vasoj ponudi.To bi bilo kod mladozenje 1-2 sata prije odlaska po mladu i vjencanje
Jedno startno Ciscenje profesionalne kuhinje koja je u odlicnom stanju i skoro nekoristena i obavezno dezinfekcija ekoloskim preparatom ili octom. Ocekujemo bazicno lagano pranje (kuhinja je dosita cista) svih povrsina vanjskih i unutarnjih i prebrisavanja dezificijensom . Mogucnost daljnjeg angazmana za cijeli prostor od m2 ako cijena bude prihvatljiva i budemo zadovoljni
Poštovani, Trebamo 2 puta tjedno čišćenje Za sada čistimo jednom tjedno cca 3-4 sata dok se prebrišu svi stolovi kojih ima 16 komada raspoređenih u 4 uredske sobe (soba br. 1,2,3,5), kuhinja i 2 wc (jedan manji samo školjka i umivaonik, a drugi sa umivaonikom, školjkom i pisoarom), te jedna zajednička prostorija (soba br.4) u kojoj su 2 kauča i caffe stolić i koja se najmanje koristi. Također imamo balkone koji koriste nekoliko pušača i koji treba pomesti i pobrisati (zna biti malo golubljeg izmeta jer stalno prelijeću iznad). Podovi u sobama su u parketu, dok su hodnik, kuhinja, wc i balkoni u pločicama Dakle treba usisati i prebrisati podove, izbaciti smeće kojeg za sada ima jedna vreća od 60-70 litara s obzirom da mi praznimo svaki drugi dan male vrečice smeća iz kuhinje. U uredu preko tjedna ima max 10 ljudi no ako sve popunimo biti će max 14, ali to neće biti vjerovatno još ove godine.... Moja zamisao je bila u toku tjedna jednu večer npr. utorak ili srijeda iza 17 ili 18 h pri kraju radnog vremena da se počiste Wc-i, kuhinja, isprazni smeće i prebrišu podovi s obzirom da je sve više kišnih dana pa se dosta zaprljaju podovi za što treba cca 2 sata, dok subota ili nedjelja mogu biti za detaljnije/kompletno čišćenje ureda koje traje max 4 sata. Što se staklenih površina tiče, možemo dogovoriti svakih par mjeseci čišćenje prozora ili jednom mjesečno da se očiste prozori u 1-2 sobe, no to se u hodu možemo dogovarati. Osoba koja dolazi čistiti dobiva ključ/privjesak za elektronsku bravu koja bilježi svaki ulazak u prostor te može ući u bilo koje doba ali također mora biti upozorena da je cijeli prostor pod video nadzorom i da se bilježi svaki ulazak kao i snimanje pokreta u svim prostorijama Za sve detalje možete me kontaktirati, pogledati slike na https://element-int.hr/galerija/ Kristina
To je stan u kojem živim s obitelji, ali mi je u istom prostoru i ured. Potrebno je dva puta mjesečno pobrisati prašinu sa svih elemenata, usisati i oprati pod te oprati dvije kupaonice. Potreban mi je R1 i tražim uslugu na duže vrijeme. Prema potrebi bit će potrebno oprati prozore, prozorske klupčice i kuhinjske elemente.
Potrebno bi bilo čišćenje 2 puta tjedno, poslovnog prostora oko m2 (čekaonica, prijemni ured, hodnik, sanitarni čvor i ). Potrebno pomesti prosorije, obrisati malo prašinu u ordinaciji i eventualno čekaonici (u prijemnom uredu naša sestra sama napravi taj dio posla), oprati podove, oprati sanitarni čvor (jedan pacijente i jedan osoblje). U čekaonici imamo tepih koji bi bilo dobro jednom tjedno usisati (čekaonica je mala i imamo svoj usisavač stoga nije potrebno donositi od servisa).
Radi se o koncertu, očekuje se od oko ljudi u publici. Hrana bi trebala biti veganska. Nastupit će 6 izvođača, po dva izvođača u tri seta (svaki set će trajati oko 50 minuta). Nakon svakog seta bit će upriličena pauza od 15-20 minuta u kojoj bi publika trebala imati pristup hrani i piću. Atmosfera je poluformalna. Ljudi ne trebaju nužno sjediti za stolovima već mogu slobodno šetati i na "šanku" preuzeti/kupiti hranu i piće od poslužitelja u pauzama od koncerata.
Poštovani, Ja organiziram zasjedanje Europskog parlamenta mladih Hrvatske koje će se održati u Zagrebu od 20. do 22.12. pa tražim opcije za ručkove i večere za 40-70 ljudi, pretežno srednjoškolaca i studenata. Što vi nudite i po kojoj cijeni? Koji su najjeftiniji obroci koje možete spremiti? Lp,
Adresa poslovnog prostora koji je potrebno očistiti je Vrbani 4. Uredski prostor je skroz prazan te je potrebno očistiti prostor nakon radova (farbanja) - oprati prozore i stakle površine, usisati, otkloniti eventualne mrlje na tepihu, očistiti 2 wc. Ponuda bi nam trebala već danas, a s čišćenjem bi trebalo započeti također što prije. Cijeli prostor mora biti očišćen i spreman za primopredaju, najkasnije u subotu.
Ured se nalazi u Eurotoweru 21. kat. Površina oko m2. Sastoji se od hodnika i 4 ureda te wc-a. Čišćenje nije potrebno na razini svaki dan nego 3 puta tjedno (po mogućnosti ritam ponedjeljak, srijeda, petak). Čišćenje bi se trebalo po mogućnosti obaviti nakon radnog vremena (iza 16 sati). Čišćenje obuhvaća čišćenje uredskog prostora i sanitarija (muški i ženski wc).
2 x godišnje generalno čišćenje 1 x tjedno klasično čišćenje ureda po potrebi čišćenje stubišta i hodnika do ureda / metenje parkirališta vrijeme čišćenja u okviru našeg radnog vremena (preferirano petkom između 8-16 h) Poželjno je da zainteresirani dođu do ureda i pregledaju prostor, kako bi sami procijenili i predali što realniju ponudu, obzirom da tražimo trajnu suradnju. Ponude primamo isključivo od registriranih firmi/obrta, a plaćanje vršimo jednom mjesečno po primljenoj fakturi. Pregled prostora moguć od ponedjeljka-petka od 8-16 h. Kontakt: Gordana