Pričali smo s Željkom i Lejlom Karažija, iz poduzeća K & K EURO PROJEKT koja se već desetak godina bavi PVC i ALU stolarijom - od radione, prodaje, pripreme i montaže. S Trebam.hr su od 2017. godine.
Kako ste dolazili do posla prije Trebam.hr?
Željko: Na samom početku klijenti su do nas došli putem preporuke. Kao većina tvrtki u Hrvatskoj najviše smo se borili s radnom snagom. Kad smo pronašli kvalitetne ljude, htjeli smo se širiti i tu nam je pomagao Trebam.hr, kao pouzdan partner.
Moramo priznati da je Trebam.hr došao do nas u trenutku kad smo baš počeli osvajati Zagreb i okolicu. Nakon jednog kratkog razgovora odmah smo se sporazumjeli i rekli da ćemo probati jer nemamo što izgubiti.
Koje kanale za oglašavanje koristite danas?
Željko: Jumbo plakate, lokalni radio, city lightse… Svaka nam reklama donosi nešto, neka više neka manje. Najbolja reklama, ako je možemo tako nazvati, je Trebam.hr. Potreban nam je taj upit i kontakt s ljudima. Kad ostvarite kontakt i dobijete odgovor, kad ljudi shvate što im možete ponuditi, to je pola dobivenog posla.
Jako smo zadovoljni s Trebam.hr i upiti s Trebam.hr su 70 posto prolaznosti.
Lejla: Trebam.hr nam je donio jedan novi uvid, jedan korak prema gore, s novim kupcima. Da nas ljudi poznaju, da vide tko smo, ono što radimo, što želimo, za što se borimo… Tu nam je Trebam.hr dosta pomogao.
Kako se klijenti Trebam.hr razlikuju od klijenata koje dobijete putem drugih oglašivačkih kanala?
Lejla: Kad kupac nazove ili dođe do ureda, obično dođe bez dodatnih podataka o dimenzijama, širinama, onoga što je nama potrebno da bi mu napravili ponudu. Dođe samo pogledati artikle koje nudimo.
Preko Trebam.hr dobijemo konkretan upit s dimenzijom, s onim što nam treba da bismo, bez da čovjeka nazovemo, mogli napraviti konkretnu ponudu.
Najveća prednost Trebam.hr je što donosi konkretne kupce koji imaju konkretne upite na osnovu kojih mi radimo konkretne ponude. Svaki kupac, koji je konkretan, je nešto na što mi, kao proizvođači, želimo potrošiti svoje vrijeme. A to je upravo kupac kojeg donosi Trebam.hr.
Probali ste još neki drugi digitalni kanal osim Trebam.hr?
Lejla: Imali smo dosta ponuda da se oglašavamo i preko Googlea, međutim nismo naišli na suradnju. Ljudi nisu bili susretljivi kao što su u Trebam.hr niti su prepoznali ono što mi trebamo da bi se uopće oglašavali preko njih.
Zvali su nas i s portala Mojmajstor ili tako nešto. Ista stvar – nisu nam mogli ispuniti ono što smo mi htjeli i tražili od njih.
Na kraju smo odlučili da ćemo na Trebam.hr povećati broj upita.
Tako da smo se na kraju ipak odlučili da ćemo na Trebam.hr povećati broj upita i da ćemo na taj način povećati našu prodaju, što se stvarno i dogodilo. S drugih portala nudili su nam svašta, čak su htjeli da se nađemo s njihovim predstavnicima, ali na kraju od puno priče nije bilo ničega.
S vama se nismo ni jedanput našli, ali smo se uspjeli sve dogovoriti putem telefona. Time smo jako zadovoljni i samo neka se tako i nastavi.
Koliko su vam bitne ocjene i komentari klijenata na vašem Trebam.hr profilu?
Lejla: Ono što je još pozitivno kod Trebam.hr su provjerene recenzije samih kupaca. Na Googleu recenziju može napisati bilo tko.
Čak nam se nekoliko puta dogodilo da nam je Google recenziju napisao netko tko uopće nije s nama surađivao. Što smatramo da nije referenca koja je dovoljna.
Ocjena na Trebam.hr – to je nešto što je provjereno. To su sve ljudi koji su imenom i prezimenom surađivali s našom tvrtkom i koji mogu ostaviti bilo pozitivnu, bilo negativnu ocjenu.
Koliko dugo vam je trebalo da dobijete prvu ocjenu na Trebam.hr?
Lejla: Do prve recenzije trebalo nam je možda mjesec, mjesec i pol. Čim smo krenuli s prodajom, počele su stizati recenzije. Moramo se pohvaliti da su nam recenzije stvarno jako dobre.
Čim smo krenuli s prodajom, počele su stizati recenzije.
Ako nas kupci koji nam ne dolaze preko Trebam.hr pitaju za recenziju, obavezno im kažemo da ne čitaju recenzije na Googleu nego da pročitaju provjerene recenzije koje se nalaze na stranici Trebam.hr.
Kako vam se sviđa Trebam.hr korisničko sučelje i mogućnosti koji nudi?
Lejla: Mi doslovno u svakom trenutku na Trebam.hr možemo vidjeti koliko iznosi naša trenutna potrošnja, koliko još novca možemo iskoristiti, koliko se to još može povećati ili smanjiti. To pratimo na mjesečnoj bazi.
Svakog mjeseca možemo promijeniti ili županiju, ili broj upita, ili financijski iznos, u tom dijelu ste dosta fleksibilni.
To nam je važno zato što ima dana i mjeseca u godini kada nam se prodaja poveća pa nam ne treba toliko upita, a ima opet mjeseci, naprimjer zimski period, kad nam treba dodatan broj upita da bismo ostvarili prodaju s kojom bismo mogli pokrivati trenutno 18 zaposlenih.
Željko: Na Trebam.hr možete odabrati područje koje želite, županiju koju želite. Mi smo se prvo fokusirali na našu matičnu Sisačku-moslavačku županiju i nakon toga na grad Zagreb i okolicu.
Svaki upit nam je dobrodošao. Na svakog odgovorimo na vrijeme i pokušamo ga dobiti.