Ovaj servis definitivno osigurava najviši standard čistoće, svježine i zdravo radno okruženje. Imaju širok raspon usluga pa se nekada uz klasično čišćenje ureda dogovorimo i za čišćenje tepiha. O razini usluge govori i činjenica da su ih neki od zaposlenika angažirali i privatno.
Bilo nam je bitno da se čišćenje ureda obavlja kada nema puno gužve u uredu i da osoba koju angažiramo za to bude diskretna. To smo i dobili. Obavi se sve jako brzo. Gospođa je predana svom poslu, a istovremeno ne ometa druge dok rade. Super!
Usluga je uvijek na visokoj razini. Pazi se na detalje i posao nikada nije polovično odrađen. Što se mene tiče ovaj servis je najbolji izbor kada trebate nekoga za čišćenje ureda ili poslovnog prostora.
Sa servisom za čiščenje možete unaprijed dogovoriti što želite obaviti, ali o pojedinostima čišćenja i svojim očekivanjima možete razgovarati i s osobom koja dolazi čistiti vaš stan ili ured.
Opseg čišćenja poslovnih prostora ovisi o dogovoru s pojedinim servisom za čiščenje, a načelno uključuje: čišćenje podnih površina, čišćenje uredske opreme, čajne kuhinje i pražnjenje koševa za smeće. Za širi raspon zadataka dogovorite se s pojedinim servisom.
Preporučujemo da provjerite koji servisi za čišćenje ili pojedinačni čistači imaju dobre reference i pozitivne ocjene. Za mišljenje također možete pitati svoje prijatelje i poznanike ili možete poslati upit na trebam.hr i mi ćemo vam besplatno poslati šest ponuda od provjerenih izvođača među kojima možete birati.
Poštovani, 2xtjedno što bi nama trebalo. Uz urede potrebno je i čišćenje i sanitarnih čvorova(muški i ženski na svakom katu), male kuhinje na svakom katu i 2 mala balkona (na svakom katu), balkone samo treba pomesti,prebrisati i sprazniti pepeljare. Čišćenje uredskih prostorija obuhvaća: brisanje stolova i namještaja, usisavanje, brisanje podova, pražnjenje koševa za smeće. Dodatno po potrebi Radi se o dva prostora od kvadrata na istoj adresi (budmanijeva 5), 3 i 4 kat. Unaprijed zahvaljujem, Lp, Tea Beronić
Molim Vas ponudu za čišćenje ureda prije useljenja. Potrebno je detaljno očistiti poslovni prostor od dvije prostorije i dva wc-a. Prostorije su gotovo prazne. Oprati prozore i okvire, dijelove oko rasvjetnih tijela, prugaste zastore, wc-e, te podove. Molim ponudu koja uključuje vaš materijal.Prostor se nalazi u Belostenčevoj, Medveščak. Moguće da bi trebali i održavanje jednom mjesečno. Hvala!
Osnovno čišćenje unutrašnjosti objekta koji nije korišten nekoliko godina a koje uključuje uklanjanje paučine, osnovno pranje podova, pranje svih staklenih površina unutarnje i vanjsko, pranje stolarije detaljno unutarnje i vanjsko. Osim istaknutog potrebno je osnovno čišćenje (metenje prašine i paučine) u dodatnim skladišnim prostorima površine m2 i natkrivenim terasama površine 20m2 S odabranim ponuditeljem, nakon stavljanja objekta u funkciju, ugovoriti će se i dodatno detaljno čišćenje prije useljenja te tjedno čišćenje uredskih prostorija površine do m2 odnosno više po dogovoru. Obzirom da rok nije definiran niti je navedeno potrebno obaviti iznimno brzo, pozivamo i manje poslovne subjekte da daju svoju ponudu.
Poštovani, Molimo Vas ponudu za: Svakodnevno održavanje čistoće u poslovnom prostoru, površine cca m2 koje uključuje: - Usisavanje svih podnih površina i zidova - Pranje svih podnih površina - Pranje vrata i štokova - Pranje i dezinfekcija toaletnih prostora - Pranje stubišnih stepenica - Čišćenje uredskog namještaja - Pranje staklenih površina dva puta godišnje i po potrebi u slučaju nezgode o svom trošku - Čišćenje čajne kuhinje, pranje posuđa Ukoliko želite pogledati lokaciju prije slanja ponude molimo Vas da se prethodno najavite.
Radi se o: - u periodu od 01.05-01.10 na dnevnoj bazi vanjsko pranje brodova / 7-12 m - u periodu od 01.05-01.10 čiščenje apartmana 35 m2 u Strožancu/Podstrana - u periodu od 01.05-01.10 čiščenje apartmana 70 m2 u Strožancu/Podstrana - cijelogodišnje čišćenje uredskih prostora m2 i 60 m2 Molila bih: - cijenu na pogodbu i cijenu po satu - popis deterdženata i nivo kvalitete sredstava - brzina reakcije, tj. koliko unaprijed treba najavljivati potrbu za čišćenjem u sezoni. Ana Plazibat.
Pranje prozora i roletna -4 prozora. Čišćenje ureda, dvije manje prostorije i jedna veća jednostavno opremljene-stolovi i stolci. Ormari su plakarskog tipa od poda do stropa pa na njima nema održavanja. Sanitarni čvor- mali, wc školjka i lavabo. Čajna kuhinjica duljine 1.5 m. Adresa:Jaruščica 17, prizemno. Lanište.
Molim ponudu za sljedeće: 1. Svakodnevno: čišćenje zajedničkih prostora (kuhinja, hodnik) čišćenje sanitarnih čvorova usisavanje i pranje podova pražnjenje koševa u uredima paljenje perilice za suđe (po potrebi) 2. Čišćenje uredskih prostora jednom tjedno: usisavanje i pranje podova brisanje namještaja, vratiju, prozorskih okvira po potrebi pražnjenje koševa za smeće pranje sanitarnih prostora uklanjanje paučine pranje staklenih površina iznutra 3. Čišćenje kuhinjskih aparata jednom tjedno: čišćenje 2 frižidera, 2 mikrovalne pećnice, te održavanje tj. paljenje programa za čišćenje/dekalcifikaciju 3 aparata za kavu (po potrebi) vođenje računa o stanju sanitarnih i kuhinjskih zaliha Naše radno vrijeme je od 8-16h i već prije kraja radnog vremena postoji potreba za čišćenjem pa bi bilo optimalno da nam jedna osoba koja čisti može doći već nakon marende (cca 13h). Nalazimo se u Puli. Hvala na vašem vremenu i srdačan pozdrav!
Čišćenje uredskih prostorija (pod/prašina), hodnika koje iste povezuju (pod/prašina), staklenih površina (prozori), uredske kuhinje (pod/prašina sa ormarića), garderobe (pod/prašina) i sanitarnih čvorova (pod/wc/pločice); - 8 uredskih prostorija (cca m2) - hodnici (cca 65m2) - 4 sanitarna čvora (cca 30 m2) - kuhinja (cca 30m2 prostora/sama kuhinja cca 5m2) - garderoba (cca 30m2) Prostor je nedavno renoviran i svakodnevno održavan te je potrebno samo očistiti podove, prašinu i staklene površine
Čišćenje uredskih prostorija (pod/prašina), hodnika koje iste povezuju (pod/prašina), staklenih površina (prozori 6kom), uredske čajne kuhinjice (pod/prašina sa ormarića), i jednog wc-a/pločice); - 3 uredskih prostorija (po cca 25m2) i 1 uredska prostorija od cca 45m2 - hodnik (cca 15m2) - 1 sanitarni čvora (cca 2 m2) - kuhinja (cca 2,5m2 prostora. Prostor nije nedavno renoviran, tavanski, redovno je održavan te je potrebno pola godine jednom tjedno čišćenje, a pola godine dva puta tjedno čišćenje. Želimo dugoročnu suradnju. Idealno vrijeme čišćenja je iza 17h petkom i dodatno utorkom. Osoba koja čisti dobiije svoj ključ. Otprilike 2,5 sata bi trebala sigurno biti dovoljna. Na podovima nema tepiha, već su od laminata. Ponude molim slati na Irena Ćurin.
Potrebno nam je čišćenje ureda jednom tjedno. Radi se o knjigovodstvenom servisu. Ukupna površina stana je m2 (3 sobe, 2 balkona, 1 wc i manja čajna kuhinja). Naše radno vrijeme je od 8-16h, pa bi nam čišćenje odgovaralo prije ili nakon našeg radnog vremena, ili subotom (subotom ne radimo). Posjedujemo svoj usisivač.